Wednesday, March 4, 2009

Down But Not Out!

Mula-mula aku ingat sem ni nak rileks sikit. Sebab tu aku tak berani ambil subjek banyak-banyak. Last-last bukannya rileks pun, lagi sibuk lagi ada la! Argggh down!!!

Subjek pulak boleh tahan tough. Ni la penangan budak mecha. Kena ambil combination subjek mechanical n electrical.

Subjek2 yang aku ambil sem ni:

System Dynamics (SD)
Applied Digital Signal Processing (ADSP)
Digital System Design (DSD)
Complex Analysis and Partial Differential Equation
Engineering Ethics and Environment(GEN 4100)
Seminar 1
Football Skills 1

Aku post entri ni bukan saja-saja. Sebenarnya aku nak mintak perkenan kalian untuk mendoakan aku agar dilimpahkan dengan ilmu yang bermanfaat dan kalau boleh dipermudahkan jalan menuntut ilmu ni. Ye la, doa kawan-kawan yang dirahsiakan mustajab seperti dalil kat bawah ni:

Dari Ummu Darda' r.ha, bahawa Nabi s.a.w. pernah bersabda:

"Sesiapa yang berdoa untuk saudaranya di belakangnya(tanpa pengetahuannya), maka malaikat yang diwakilkan kepadanya akan berkata, 'Amin, dan bagimu sama dengan apa yang kamu mohonkan itu.'" (HR Muslim: no. 2732)

So, don't hesitate to raise your hands upward and please do make prayer for me. May Allah give the same for you. Ameen.

No comments:

Post a Comment