Wednesday, January 14, 2009

Pagi Palestin, Malam Selangor

Best.

Sabtu lepas aku join Rapat Umum Selamatkan Palestin anjuran Aman Palestin. First time tengok perhimpunan yang mengenepikan ideologi jemaah centric. Semuanya ummah centric. Kat atas pentas pelbagai pemimpin jemaah ada. UMNO, Pas, Abim, Aman Palestin, Isma, datuk bandar Shah Alam pun ada, selain seorang wakil daripada Palestin. Ucapan sejuta tahniah buat pihak penganjur. Semoga dengan usaha kalian bisa membuka mata mereka2 yang terlena akan isu palestina.Malam tu pun tak kurang penting. Ni kali pertama aku turun Stadium Shah Alam untuk tahun 2009. Sampai-sampai stadium je aku terkejut. Mak oi, ramai gila!nak masuk parking punyala sesak.Dah menang memang la ramai.hehe.Cuba tunggu bila kalah nanti. Konfem kosong balik stadium tu...hampeh...Nampaknya kedatangan aku tak sia2 sebab pasukan Selangor berjaya menampilkan aksi bertenaga dan menang 3-0 ke atas pasukan Negeri Sembilan. Ada juga aku toleh kiri kanan. Mana la tau kot2 Rita Rudaini pun ada turun jugak. Ye la, nak tengok 'baby' main katakan...huhu

Go Selangor Go!!

2 comments:

  1. hahaha.....cam siot je ayat.....
    "nak tgk baby main"
    tak pe cek.....
    die dah selalu tgk baby die main...kan dah kawen.....halalllll....
    ekekekek....
    go selangor go....go palestin go....

    ReplyDelete
  2. yeah,nampaknya Kamal sudah matang...

    Dpt menangkap maksud aku dgn sekali bace...ekeke...

    kemon selangor!

    ReplyDelete